Urfa Büyükşehir'den Sözcü Gazetesine Yalanlama!

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Urfa Büyükşehir'den Sözcü Gazetesine Yalanlama!
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Sözcü Gazetesi'nin "455 Milyonluk ihale Skandalı" başlığıyla yayımladığı haber ile ilgili açıklama yaptı.

"ZARAR İDDİASI KESİNLİKLE DOĞRU DEĞİLDİR"

Gazetenin yalan haberine karşılık işin iç yüzünü anlatan, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, açıklamasında "Bugünkü Sözcü Gazetesi’nde “455 Milyonluk İhale Skandalı” başlığıyla yayımlanan ve tamamıyla gerçekten uzak olan haber ile ilgili Büyükşehir Belediyemizce açıklama yapma gereği hasıl olmuştur. 

Haberde yer aldığı gibi Büyükşehir Belediyemiz tarafından 455 milyon TL'lik raylı sistem ihalesi hiçbir zaman yapılmamıştır. Habere kaynak olarak gösterilen Sayıştay raporlarında da böyle bir ifade bulunmamaktadır. Kaldı ki şehrimizde raylı sistem yoktur. Ayrıca ilimizde raylı sistem inşaatı da işletmesi de bulunmamaktadır. Belediyemizce de böyle bir ihaleye çıkılmamıştır.

Belediyemizi kamuoyunda yıpratmayı amaçlayan ve bu doğrultuda maksatlı habere  yer veren Sözcü Gazetesi ile ilgili gerekli yasal yollara başvuracağımızı bildirir; kamuoyunun bilgilerine sunarız.”

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Valilikten iddialarla ilgili açıklama geldiÖnceki Haber

Valilikten iddialarla ilgili açıklama ge...

Urfa’da operasyon: Seradan sebze değil silah çıktı!Sonraki Haber

Urfa’da operasyon: Seradan sebze değil s...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!